ČSAD LOGISTIK Ostrava inovuje své logo

Značka je tradiční prostředek označení výrobků a služeb. Vizuální prezentace značky je nazývána „logem“. Značka je ale také způsob, jak zákazníci vnímají hodnoty společnosti, kvalitu jejích produktů a služeb i firemní kulturu.

Značka v podobě grafické či slovní ochranné známky se registruje u Úřadu průmyslového vlastnictví a k 25. květnu je registrováno celkem 138 aktivních či již zaniklých ochranných známek souvisejících se slovem LOGISTIK. Předpokládáme, že našim čtenářům se v této souvislosti vybaví velká červená písmena na bílé plachtě návěsu – ČSAD LOGISTIK OSTRAVA a.s. 

Tak, jak se mění doba, způsoby doručování zboží a komunikace se zákazníky, se mění i ztvárnění ochranných známek. Některé to vezmou „od podlahy“ tak, že lze jen velmi těžce nalézt spojitost mezi novým a původním ztvárněním, některé značky si „hrají“ se zakřivením písmen či tónem barev tak, že rozdíl je laikovi těžko rozpoznatelný.

Logo ČSAD LOGISTIK Ostrava a.s. používáme v podobě, jak ji známe, od roku 2002. Od té doby uběhla spousta času a změnila se jak firma, tak i její okolí. A tyto změny jsme chtěli promítnout do loga nového. 

„Hlavním aspektem, který ovlivňuje barevnost a trochu netradiční ztvárnění háčku nad písmenem C, je příslušnost ke skupině OSTRA. Dále jsme chtěli, aby logo vyjadřovalo stabilitu, určitou konzervativnost, ale přitom aby bylo dynamické, protože logistika je přeci o pohybu“, popisuje proces tvorby nového loga David Hanousek z agentury FRANK Atelier, která facelift loga připravila. „Použité písmo má čistý, geometrický tvar, který podtrhuje celkovou modernizaci loga a přináší jistou nadčasovost“ dodává k novému logu společnosti David Hanousek.

„Modernizaci loga vnímám pozitivně. Plánovali jsme to již dlouho, ale jsem rád, že změna přichází v době, kdy se nám podařilo dosáhnout vynikajících výsledků, navzdory covidové pandemii“, hodnotí připravenou změnu Miroslav Konečný, generální ředitel společnosti ČSAD LOGISTIK Ostrava. „Změny v logu souvisí i se změnami v naší práci. Jsme rychlejší, přesnější, a kvalita zůstává stále vysoká“ dodává Miroslav Konečný.

Implementace nového loga do praxe bude samozřejmě postupná. Jako první se objeví nový firemní profil a nabídka služeb, vizitky, a s postupnou obnovou vozového parku se bude na bílých tahačích a bílých návěsech objevovat nové, čisté a dynamické logo společnosti ČSAD LOGISTIK Ostrava.

Ostatní novinky

Tenisovou extraligu letos vyhrává Sparta Praha. Ve finále poráží Přerov

Podzim byl pro skupinu OSTRA ve znamení vzdělávání

ČSAD LOGISTIK Ostrava a.s. uspěl v ratingu udržitelnosti EcoVadis

Adam Peschel to zvládnul! Úspěšně dokončil Rally du Maroc a kvalifikoval se na lednovou Rallye DAKAR

Adam Peschel z týmu FESH FESH před startem na Rally du Maroc

Basketbalisté NH vstupují do své 71. sezóny

pojďme začít spolupráci

Zaujala Vás naše nabídka? Ozvěte se nám

2024 Všechna práva vyhrazena ČSAD LOGISTIK Ostrava a.s.